Gezgin Kitap Kardeşliği Blog Tur || Medcezir-Emily Snow || Alıntılar

by 1/20/2015 0 yorum

Merhabalar, Gezgin Kardeşler'e katıldığım ilk tur olan Medcezir'de arkadaşlarıma alıntılarla eşlik ediyorum. Bu tür de okumaya pek alışık değilim. Ve genel olarak bir ünlü yaşantısının herkesin hayallerini süslediğini söylemek gerek. Tabii arka yüzünde olanları öğrenmek güzel oluyor. Hele bir de işin içinde aşk varsa. Değmeyin keyfime. İşte tur olarak beğendiğimiz alıntılar. Bir sonraki tur kitabında görüşmek üzere.


"Keşke o kıçını işten kovabilseydim," dedim.
Bana öyle yaklaştı ki bronz göğsü benimkine değildi. "Kovamazsın." Sonra saçımın bir tutamını alıp parmaklarının arasına kaydırdı. "Zaten istemiyorsun."


Cooper yoğun bakışlarını bana çevirdi.
 "Şaka mı yapıyorsun, Wills? Hayatımda tanıştığım en zor insansın sen."
Yanılıyordu. Ben zor biri değildim.
Sadece temkinliydim.


"Kendine çok güveniyorsun, değil mi?"
Durakladı. "Bu varsayımsal bir ifade ama doğruyu söylemek gerekirse öyleyim."
"Eğittiğin tüm kızlarla böyle varsayımsal mısındır?"


Bana bakışından, beni tanımadığı belliydi. Bu yüzden için rahatladı. Buraya geldiğimden beri bütün insanların beni tanımaması bu filmin bana en güzel getirisiydi.
Paranın yanında tabii.
Ve seksi Avusturalyalı sörf eğitmenin, diye ekledi kafamın içindeki ses.


"Yüzünün ortasına yumruğu patlatacağım," diye mırıldandım, o hız limitinin on kilometre üstünde sürerken.
"Seni ne durduruyor?"
"Şartlı tahliye sonrası gözetim altındayım."


Seni seviyorum
Ama sen olmadan da yaşayabilirim,
Sadece sensizliği reddediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder