Tüyap İstanbul Kitap Fuarı 2014

by 10/29/2014 13 yorum


Size çok sevinçli bir haberim var!!!
İstanbul Kitap Fuarı'nı aylardır bekliyorum.
 Aslında işin gerçeği bu benim ilk fuar deneyimim olacak! Gerçekten! Daha önce hiç kitap fuarına gitmedim ve ortam nasıl olur hiç bir fikrim yok. Ama bu sefer tam zamanlı olarak Tüyap'da olacağım. Çünküüüüü İstanbul Kitap Fuarı'nda Müptela Yayınları'nda çalışıyorum. 

Bunun için ne kadar heyecanlı olduğumu anlatmama gerek var mı bilmiyorum ama fuar deneyimi ile yayınevi deneyimini birleştirmem oldukça ilginç oldu. 3 yayınevine başvurmuştum ve merakla haberi beklerken Müptela Yayınları'ndan cevap geldi. Allahımmmm * Nasıl sevinçliyim. 

Az önce fuarla ilgili bloggerların deneyimlerini okurken aslında bu konuda ne kadar da yalnız olduğumu farkettim. Ve gerçekten çok burkuldu yüreğim. Bir blogger peşin peşin söylemiş "Giderken kitap heyecanınızı paylaşacak bir arkadaşla gidin mutlaka." diye. Veya bazı bloggerlar toplanmış, hep birlikte gezmişler. Nasıl özendim anlatamam. Ne yazık ki benim arkadaş çevrem kitaplar konusunda bu kadar hassas değil. Fuar da çalışacağımın sevinç gösterisini bile yapamadım . O derece! 
O yüzden diyeceğim o ki!
Eğer sizlerde bu fuara  gelecekseniz, beni görmeden gitmeyin :P Müptela Yayınları'na uğrayın :D Ben zaten oralarda olurum. 

13 yorum:

  1. Şimdiden iyi çalışmalar , iyi eğlenceler tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablam. Seninle tanışmak başka bir zamana nasipmiş :/

      Sil
  2. Şu an kahroldum vize zamanıma geliyo malesef gelemiyorum ne güzel olurdu tanışmak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta sonu gel sen de :D Harika olur,ne güzel tanışırdık :/ *melekifadesiyapmayaçalışanpilli* :) ?!

      Sil
    2. İstanbul da okumuyorum ki :( belki seneye :(

      Sil
  3. Hayırlı olsun. Bir sıkıntı çıkmazsa bende katılacağım fuara. Görüşürüz inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeeey :3 Süper olur. Bekliyorum o halde !! :D

      Sil
  4. Merhaba!! Ödül aldın :) http://usengeckizinkitapligi.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulu-premio-dardos.html

    Bende fuara gelmeyi çok istiyorum ama sınav zamanım gelemiyorum maalesef :( Senin adına sevindim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödül için teşekkürler :)

      Belki hafta sonu gelirsin sen de ! :D Güzel olurdu yani :D

      Sil
  5. gelirsek bir selam ederiz elbet :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam etmeden geçeni şimdiden kınıyorum :D

      Sil
  6. Oyyy kuzum kıyamam sana uğrayacağım yanına yine :D sosyal medyadan değil de yüz yüze tanışmak çoook güzel :D cumartesi görüşürüz yine :D :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablammm seni tanımak muhteşem gerçekten . Bu fuarın bana kattığı değerli insanlardan birisin. Operim 😚

      Sil