Şimdi Mevsimi | Etkinlik

by 1/09/2015 0 yorum

Vera'nın Rüya Kitaplık'ından Ecrin'in davet ettiği bu etkinliğin sorularını çok ilginç buldum. O yüzden olmayan zamanımda yapmak istedim.



                                      1-Kışın okumalık favori bir kitabın var mı ?


Bunu genel bir soru algılıyorum. 

Yani bu kış çok okumak istediğim var ama kışın okumalık kitap önerecek olsaydım 

Böğürtlen Kışı derdim.

2-Kapağı mavi olan bir kitap ?

Guguk Kuşu

Pabucumun Ajanı-2

Kimliksiz

Ayaklı Bela

İki Hayat Arasında

3-Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap ? 

Hiç kuşkusuz Kürk Mantolu Madonna

4-Kış tatili için mükemmel olan kurgusal dünya ? 

Kış tatili kısa sürüyor. Bir gecede bitirdiğim Açlık Oyunları serisi derdim.

 Çok uzun süre yaşayamazsınız o oyunda zaten. Ya ölürsünüz ya da kazanırsınız.

5-Birlikte kış tatiline gidebileceğin bir kitap karakteri ? 

Neden bilmiyorum ama aklıma Fırtına'dan Holly geldi.

 O kız da bi tuhaflık var. Evet onunla giderdim.

6-Bu sene için listende olan bir kitap ?

Liste yapmadım ama okumak istediğim bir kitap var o da Kovan..

Zaten onu da aldım okunmak için sırada bekliyor

7-Favori tatil içeceğin,atıştırmalığın ve filmin ?

Kahve,çikolata .. Ve filmim yok aslında ben adam akıllı film izleyemiyorum.




Şimdi gelelim kimleri etiketledim.

Tabii ki Athena'nın Güncesi

ve şu an araştırmaya üşendiğim diğer bütün herkes ... 

Sevgilerle.

0 yorum:

Yorum Gönder