THE 100- Kass Morgan || Kitap Yorumu

by 10/31/2014 4 yorum


Onlar Yalancı, Onlar Hırsız, Onlar Asi, Onlar Kahraman Onlar İnsanlığın Kaderini Belirleyecek 100 Genç...
Yaşanan nükleer felaket dünyanın sonunu getirmiş, bu büyük felaketten sağ kurtulan insanlar 300 yıl boyunca Dünyanın yörüngesindeki bir uzay gemisinde varlıklarını sürdürmüştür. Tükenmeye yüz tutan kaynaklarla koloniyi ayakta tutmaya çalışan yöneticiler, nüfusu kontrol altında tutmak için en sert tedbirleri almakta, hafif suçlar için bile idam cezası uygulanmaktadır. Öyle ki çocuk suçlular on sekiz yaşına geldiklerinde idam edilmektedir. Ama ölümlerini bekleyen bu gençlerin artık çok önemli bir görevi vardır. Gözden çıkarılmış genç suçlulardan oluşan 100 kişilik bir ekip, geçen zaman içinde yerleşime hazır hale gelip gelmediğini test etmek için Dünyaya gönderilecektir. Koloninin geleceği, onların elindedir. 
100 ekibi farklılıklarını, geçmiş hesaplaşmalarını bir kenara bırakıp birleşmeli ve bilinmezlerle dolu Dünyada hayatta kalmaya çalışmalıdır. Ama ihanetler, sırlar, henüz bitmemiş ve yeni başlayan aşklar gün yüzüne çıktıkça bir arada kalmaları gittikçe zorlaşacaktır.


Şimdi ben yeni bir seriye başlamanın keyfi mi desem, mıknatıslı kitap kapağı mı desem, çikolata kutusu gibi kitap mi desem, böyle kitapları nasıl özlediğimimi desem ! Ben ne desem bilemedim. 
Bir kaç haftadır üst üst romantik kitaplar okuyup, aşk temasından kusacak hale gelmişken şifa gibi gelen bu kitabı mutlaka ama mutlaka okumalısınız!!!
Önereceğim kitaplar listesine hızlı bir giriş yapan bu kitabı 2 liraya aldığımı duymayan kalmadı zaten. Zaten bana kitabı tavsiye edenlerin sayısı bini geçti. Kitabın bir de dizisi varmış. Ben izlemeden okuyanlardanım. İzlemeyerek iyi de yaptım bence. Bazı önemli karakterlerin atlandığı söyleniyor çünkü. 

100 suçlu genci hep birlikte bilinmeyen bir yörüngeye sürüklerseniz ne olur? Yeni bir düzen? Yeni aşklar? Hiç yaşanmamış duyguların tadılmasıyla ilgili harika bir kitap. 

Aslında 100 kişilik bir grubun arasında tam olarak bir baş karakter vardı diyemeyiz. Herkesten bir şeyler vardı kitapta. Ve tam tamına bir tanışma kitabı olmuştu. Herkesin geçmişi hakkında yeni şeyler öğrendik. Bahsedilen karakterlerin neden hapise girdiklerini öğrendik. Bence en merak uyandıran kısım da burasıydı. Çünkü herkes birbirinden bir şeyler saklıyor. Tabii işin gizemi burda!
Son sayfalarda aksiyonun artmasıyla ikinci kitabı ne zaman çıkarırlar ki telaşı beni de kapladı. 

 P.S:Umarım Go! Kitap 'da serinin sonuna kadar bu çizgisini bozmaz ve bize mükemmel kapak tasarımlı kitaplar çıkartırlar.

4 yorum:

  1. Henüz alamamış olsam da okumayı dört gözle bekliyorum diyebiliriz. Aslında dizinin izleyicilerinden birisi olarak kitapla dizi arasındaki farkları merak ediyorum da denilebilir. :) En kısa sürede alacağım kitabı. Hadi hayırlısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de okumalısın. Hele ki diziyi izliyorsan oku :D

      Sil
  2. Ben de hiç sevemedim bu kitabı.Yani kötü değildi de nedense bu kadar övüldüğü kadar iyi olduğunu düşünmüyorum sıkılmıştım okurken:D Benim tarzım olmadığından belki ama çok seveni var cidden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi izleyenlerde sıkılabiliyor okurken. Belki onunda etkisi vardır. Hem bu giriş kitabıydı aksiyon pek yoktu ondan kaynaklıda olabilir tabii :D

      Sil