Sonsuza Dek-Kiera Cass || Kitap Yorumu

by 9/29/2014 0 yorum



Seçim, America'nın hayatını tamamıyla değiştirmişti.
Illéa'nın prensesi olmak için yarışmaya katıldığından beri, ilk aşkı Aspen'e hissettikleri ve Prens Maxon'a karşı gün geçtikçe artan ilgisi arasında kalmıştı.
Şimdi America için gerçekten de karar verme zamanı.Savunduğu doğrular için mücadele zamanı.İstediği gelecek için savaşma zamanı.Sonsuza dek seveceği erkeği seçme zamanı.
Yayınlandığı tüm ülkelerde çok satanlar listesine hızlı bir giriş yapan Sonsuza Dek, Beni Seç ve Elit'ten sonra seçim serisinin üçüncü kitabı. Uzun süredir serinin hayranları tarafından beklenen Sonsuza Dek'te KieraCass distopik fantazyayı peri masalıyla birleştiriyor ve unutulmaz bir ?nale imza atıyor.


Geldik bir serinin daha sonuna. Onlar ersin muradına biz çıkalım kerevetine... 
6 saat gibi bir süre ile rekora koşuyorum bugün. Gece Elit'in bitmesiyle sabahına Sonsuza Dek'e başladım. İnanılmazdı benim için ve dolu dolu bir 5 verdim. Hiç utanmadım =) 
Aslında şenlik kitaplarıma başlamam gerekiyor ama dayanamadım. Öylesine akıcıydı ki hüüppp diye bitiriverdim. 
İlk iki kitabı okuyanlar bilirler ki America hiç bir şeyden emin olmadan, herkesten zaman isteyip durmuştu. Eh, nihayetinde, en en sonunda bir karara bağlıyoruz bu işi. Gönlüm daralmıştı ama rahatladım valla. 
Aslında bu kitapla yaşanan üçlü aşktan ziyade, ülkenin durumunu ve asilere getirilen bakış açısını öğreniyoruz. Tabi ki bunlar sonuçsuz kalsaydı puanımın 5 olması imkansız olurdu!
Olayın sadece aşk değil, seçimin en çok da politika ve benzerlerini ifade ettiğini görüyoruz bu kitapta. 5 olan America'dan herkes nefret ediyordu ve America istemezse bir şey zorla yaptırabileceğiniz bir kız değil! Hal böyle olunca önceki kitaplardan kalma Kral'la inatlaşmaları çok daha çetrefilli bir hal alıyor.
Tabi ki Maxon'ın babası tarafından sürekli elimine edilmesi hiç de iyi olmuyor. America, iki arada kalmanın yanı sıra, seçilmeyi de arzuluyor ve Maxon'un sevgisini başkalarıyla paylaşmak hiç işine gelmiyor!
Zaten kitabın sonu büyük bomba! Öylesine güzel bağlanmış ve hem mutlu hem acıklı bitirilmiş ki heyecandan titrediğimi hissettim.
Ayrıca America'nın babasıyla ilgili bir sahne vardı ki of ki ne of!

0 yorum:

Yorum Gönder